wSieci Historii Gazeta Bankowa
   

wGospodarce.pl

Portal wGospodarce.pl tworzony jest przez zespół dziennikarzy ekonomicznych „Gazety Bankowej” i tygodnika „Sieci”. Jest miejscem, w którym odbiorca spotyka się ze światem dużego biznesu i dużych przedsięwzięć finansowych, ale może też obserwować, jak wielka polityka wpływa na portfel gospodarstwa domowego. Komentarze, analizy i opinie publicystów ekonomicznych, przegląd informacji medialnych dotyczących rynków finansowych i gorące informacje sprawiają, że portal w krótkim czasie zyskał markę i uznanie odbiorców.

Na stronie wGospodarce.pl znajdują się też komentarze do najnowszych wydań „Gazety Bankowej” i relacje z organizowanych przez miesięcznik plebiscytów oraz konkursów. Strona rozwija się dynamicznie, notuje comiesięczny wzrost liczby odwiedzin i użytkowników. Jest doskonałym uzupełnieniem treści prezentowanych na łamach miesięcznika „Gazeta Bankowa”, pozwalając na codzienną aktualizację informacji i dodawanie nowych komentarzy.

MACIEJ WOŚKO
REDAKTOR NACZELNY wGospodarce.pl

„Gazeta Bankowa” od dziesięcioleci jest uważnym obserwatorem procesów  zachodzących na rynku finansowym. „Najstarszy magazyn ekonomiczny w Polsce” – ten tytuł traktujemy jak zobowiązanie. Mamy ambicje być najlepiej poinformowanym i ciekawie komentującym finansową rzeczywistość miesięcznikiem gospodarczym – by łączyć zainteresowania przedsiębiorców, menedżerów instytucji finansowych i uczestników rynków finansowych. Zapraszamy do lektury „Gazety Bankowej” oraz odwiedzania portalu wGospodarce.pl.


 

 
 

Fratria

Kontakt

Fratria sp. z o.o.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

tel.  22 616 36 00
e-mail: redakcja@fratria.pl

Dane spółki

Fratria sp. z o.o. zarejestrowana      w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku               pod nr KRS 0000429681 
NIP: 113-285-77-90

Kapitał zakładowy: 5 570 600 zł

Multimedia

Nowoczesne technologie umożliwiają tworzenie coraz bardziej efektownych i multimedialnych projektów, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej kampanii promocyjnej.

Dom mediowy

Właściwy dobór kanałów komunikacji to klucz do sukcesu wszelkich kampanii wizerunkowych. Dlatego istotnym elementem kampanii jest tworzenie planów mediowych i zakup mediów, które z powodzeniem możesz powierzyć w nasze ręce.

Agencja public relations

Reklama bez profesjonalnej otoczki PR jest niewystarczającym środkiem komunikacji z klientem. Dlatego działania promocyjne wspieramy również kompleksowymi, przemyślanymi działaniami wizerunkowymi.

Agencja interaktywna

Posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje sukcesu w sieci. Zaskocz innych wielobarwnym i nietypowym podejściem do promocji w wirtualnym świecie, co przełoży się na konkretne korzyści w rzeczywistości.

Agencja reklamowa

Wyróżnij się na tle innych atrakcyjną, efektowną i trafiającą do odbiorcy kampanią reklamową! Dopasowana do Twoich oczekiwań i potrzeb, skrojona idealnie na miarę - dokładnie taka, jaką chcesz.

Wydawnictwo

Przekaz informacyjny powinien być nie tylko zaskakujący i efektowny, ale przede wszystkim rzeczowy. Nasze profesjonalne wydawnictwo gwarantuje bezbłędne opracowanie edytorskie i merytoryczne wydawanych materiałów.